CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Temiz kalmış ne bulunur ki çöplükte, Aşkta kirlenir elbet insanlarla birlikte..

29 Nisan 2009 Çarşamba




Ayak dirediğim şeylerde artık başarısız olduğumu farkettim dün gece..

Üstelikte ortaya kendimi koymama rağmen..

İçim acıyor..


Şimdi, isteklerimi ve arzularımı inat ederek bile gerçekleştiremediğime mi yanayım
Yoksa kendimi ortaya koymuşken en güvendiğim, en değerlim,
EŞSİZ varlığım tarafından yanlız bırakıldığımamı..

23 yıldır bir çok kişi tarafından yanlız bırakılmıştım..
Ve belkide alışmıştım buna..
İlk terk edilişim gibi acımıyor canım farkındayım bunun..
Fakat bu başka..

Sen çok eşsizsin, sen canımsın, sen bitanesin, mükemmelim idolümsün..

Bazende en iyi arkadaşımsın..


Keyifli anlarımızda artık yastık kavgası yapamayacak olmamız

Yada haraketli bir müzik eşliğinde umarsızca enerjimizi tüketemeyecek olmamız

ve

Kahkahalarım evde yankılansın diye gıdıklamaktan yerlerde yuvarlandığımız anların

Yaşanamayacak olması

Nekadar üzüyor beni bilemessin..


Bilmede zaten..

Sen beni iyi tanırsın hiç birinize gelmesini istemediğim zararları
Tek basına göğüsleyecek kadar fedakarımdır..



Bu kez kaybettiğimi kabullenmiş olmalıyım..

Yokluğuna alıştırmaya çalıştım kendimi dün gece..


Hiç, Anneeee diye seslenmedim sana mesela..


Hatta hiç konusmadım seninle..


Kızgındım kırgındım ve çok üzgündüm..


Kızgın yanım seninle konusmamı engelledi hep..

İyikide engelledi diyorum..


Gözlerinin içine bakmak istemedim..

Kaçırdım hep bakışlarımı senden..

Teslim olmak istemedim sana..


Biliyorum ki gözlerimin içine bakmana bir kez müsade etseydim

İçimin kan ağladığını görecektin..
Çığlıklarımın gitme diye yalvardığını duyacaktın..
ve

Belki de çok üzülecektin..

İstemedim bilmeni..
İstemedim üzülmeni..

İstemedim aramızdan hüzünlü ayrılmanı..

Belki bu sayede kıymetimizi anlar kısa sürede geri dönersin he ?
Ama bil Anne içimdeki direkleri YIKTIN..

ve

Sen olmadan ben nasıl ayakta dururum bilemiyorum..

Eminimki varlığın bile yetecektir..

Fakat birşeyler hep eksik olacak bunu bil..


Akşamları eve döndüğümde evin yanlızlığa mahkum edilmişcesine

Sessizliğe bürünüşü olacak en çok canımı yakan..
o evde birsürü insanda olsa sen olmayınca bomboş gelecek bana..

Tadı olmayacak akşamlarımın..


Şuan tamda karsımda oturuyorsun..

Sarılıp boynuna öpmek,

Koklamak vardı o Anne kokunu..


Kızgınlığımın hala bana hissettirdiği bir umut var içimde..


Bazen 'vazgeçtim, gitmiyorum' diyeceksin gibi geliyordu..


Ne gariptirki daha simdiden seni özlediğimi kendimi bile itiraf etmekte güçleniyorum

Teslim olmamak için direniyorum..

Bu direniş yine bana isteklerimi vermeyecek biliyorum..


Fakat yinede çabalamak, çırpınmak istiyorum bir umut ile..


Herzaman senin bize eksiltmediğin iyi dileklerini
Simdi sana yöneltmeliyim sanırım..

Umarım üzmezler seni..


Umarım o narin yüreğini gücendirmezler..

Benim EŞSİZ VARLIĞIM..


Allaha emanet ol..


HoşçakaL..



Çabuk dön olurmu N'olur..

:(




İki Harika'nın Arasındaki
Tek Çiçeğin
Ekin..




4 yorum:

carameLia dedi ki...

İnanmıyorum
Ekin mahfettin beni ya cok duygulandım

Annee bi yere gitmeyecek merak etme

sizi bırakmayacak..

Ekin dedi ki...

:(((( şu dakikalarda evden çıkmıs olması gerekiyor.. gitti yani..

ALi dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Ekin dedi ki...

Mrb
iyi dilekleriniz ve blogumu beğendiğiniz için
Teşekkürler..