CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Temiz kalmış ne bulunur ki çöplükte, Aşkta kirlenir elbet insanlarla birlikte..

1 Mayıs 2009 Cuma

MUTLU YILLAR EY YAR !!



GÜNEŞ VE BAHAR BİRLİK OLUP DİLEDİĞİN HER GÜZELLİĞİ KAPINI GETİRSİN..



Mutlu yıllar Sevdiğim..
Mutlu yıllar Hayatım..

Birlikte nice yıllara..


Gece yarısından sonra, sohbetimizin hos başlaması
fakat sonunun tartışma ile bitmesi heleki böyle bir
günde çok üzdü beni..
bu mutlu gününde yaşanması gerekmeyen
söylenilmesi gerekmeyen sözler sarfedildi..
Ve bana dedinki bu söylediklerin için
benden özür dileyeceksin..
Nasılda tanımıssın beni..
Özür dilemenin erdemliğini herzaman bilmişimdir..
Kendince sende haklıydın ama bende haklıydım..
Sakince düşünmek yeterli..
Ben seni bir başkası ile asla paylasamıyorum
bil ey yar !!!


yinede

ÖZÜR DİLERİM SEVGİLİM..
ÖZÜR DİLERİM üzdüğüm için..

Sen seviyosun diye Böğürtlenli pasta ikram edeyim dedim :))

Gönül isterdiki kendi ellerimle hazırlayıp ikram edeyim..

çok değil kısa bir süre sonra buda olacak inşallah..


MUTLU ve BENLİ yıllar.. :))


2 yorum:

carameLia dedi ki...

2.kez

mutlu yıllar can

birlikte nice yıllara..

niye kavga ettiniz bakim siz :D

Ekin dedi ki...

:)) ne sen sor ne ben söyleyeyim hatırladıkça sinirim tepeme çıkıyor :)