CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Temiz kalmış ne bulunur ki çöplükte, Aşkta kirlenir elbet insanlarla birlikte..

5 Mayıs 2009 Salı

Şarkılar..

Pff şarkılarda kendimi arama / kendimi bulma huyum nezaman sonlanacak bilmiyorum. Keybediyorum kendimi müzik dinlerken.. Biraz evvel yine keyifli idim bi şarkı dinledim dağıldım hadi toparla toparlayabilirsen kendini ekin :))

tıkandığım zamanlarda sanırım beni en iyi ifade eden şarkılar olsa gerek..


SEZEN AKSU ile ;
Düş bahçeleri..
AJDA PEKKAN ile ;
Hür doğdup hür yaşamak..
YILDIZ TİLBE ile ;
aşk perestler..
CANDAN ERÇETİN ile ;
kendine kayran bırakan nar çiçekleri..
ZEKİ MÜREN ile ;
Kara sevdalar..
ÖMÜR GÖKSEL ile ;
önce sevememek sonra meydan okumak yıllara..
MÜZEYYEN SENAR ile ;
yanıyormu yeşil köşkun lambası..
AHMET ÖZHAN ile ;
Aşksız bırakmamak..
ŞEBNEM FERAH ile ;
Dünyadan vazgeçmek..
YAŞAR ile ;
Sebepsiz fırtınalar..
SERTAP ERENER ile ;
İçimizin yanması..
KIRAÇ ile ;
Bir garip aşk bestesi olmak..
TEOMAN ile ;
Yüreklerden kalkan gemileri izlemek..
KENAN DOĞULU ile ;
Aşk oyunları..
TARKAN ile ;
Kış güneşleri..


Daha fazla devam etmesem iyi olacak uzar gider böyle :)) bu sarkılarla buyudum ve her bir şarkınin içinde kendimi bulmusumdur.. Tek yaptığım dinlemek değil tabikide.. bazende ŞARKI SÖYLEMEK LAZIM.. AVAZ AVAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ



Hayat zorlaşınca
Çıkmaz sokaklarda soluksuz kalınca
Azalınca manadan
Seyyar sevdalarda parçalanınca

Dil yetmeyince
Göz görmeyince gönül hissetmeyince
Kırılınca camdan kalp
Dönüp yalnızlığa kilitlenince

O zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz
O zaman şarkı söylemeli çığlık çığlığa
O zaman yüreğin yükü hafifler belki biraz
O zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz

Hay la la la la ley, hay la la la la ley
Hay la la la la ley, la lay la la ley
Hay la la la la ley, hay la la la la ley
Hay la la la la ley, la lay la la ley

Dert bitmeyince
Bildiğin çektiğine yetmeyince
Düşmanın da kendini yakalayınca
Bi daha kin gütmeyince

Dil yetmeyince
Göz görmeyince gönül hissetmeyince
Kırılınca camdan kalp
Dönüp yalnızlığa kilitlenince

O zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz
O zaman şarkı söylemeli çığlık çığlığa
O zaman yüreğin yükü hafifler belki biraz
O zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz


Hay la la la la ley
Hayat boş
Hay la la la la ley
Hayat boş
Hay la la la la ley
Hayat boş






6 yorum:

carameLia dedi ki...

Ah bu sarkılarınnn gozu kor olsunn :))

Merve dedi ki...

şarkı söylemekte,şarkı dinlemekte inanılmaz keyif verici bence :)
hele dinlenen deniz kenarında ise, söylenen evde yalnız avazın çıktığı kadar bağıraraksa daha keyiflisi olamaz heralde :p

Ekin dedi ki...

carameLia :

seninle avaz avaz şarkı sölediğimiz günü hatırlıyormusun videoyada çekmiştik ama sesimiz kayıt olmamıstı deli gibi zıplıyorduk eheh :) birde bizim evde gecenin 5'inde gitar eşliğindeki değmezsin ağlamaya yı :))))))))))) gerçekten gözü kör olsuun bu şarkıların :))

Merve :

Haklısın valla bi deniz kenarında müzik dinlemek süperr :)
dün gece açtım müziği volümüde tavan yaptım :)) bağırarak eşlik ettim ve kendi sesimi bile güçlükle duydum ehehe :)))

carameLia dedi ki...

unutulur mu o günler.. ah ah :)

defne dedi ki...

ben de şarkı söylemeye ve dinlemeye bayılırım.
Trt1 deki genç mikrofon da atv de bir şarkısın sen adlı programda süper şarkılar söylüyorlar bazen kendimi kaptırıp elime kumandayı alıyorum başlıyorum eşlik etmeye:)

Ekin dedi ki...

ne güzelll :)))