CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Temiz kalmış ne bulunur ki çöplükte, Aşkta kirlenir elbet insanlarla birlikte..

4 Mayıs 2009 Pazartesi





Yorgun ama güzel bi hafta geçirdim.
Tamda annemin istediği gibi bi ev kızı edasındaydım :)
Sabırsızlıkla beklediğimiz minik bebeğin telası
Aylar önceden sardı hepimizi..
Bolca temizlik dekor dizayn birde iş görüşmesi
ki en çok keyiflendirende bu oldu :)
Bu hafta içi mulakata cağırılırım gibime geliyor..
Herşeyin hayırlısı :)

Bugünlerde neyi nasıl yapacağımı şaşırmıs durumdayım :/
Arkadasımın düğün telası evimizin bebek telaşı :)
İş görüşmeleri.. dostlarla geçirilen vakitler pff :)))))
Düşündükçe daralıyorum..
Henüz bi kıyafet bile seçemedim :))
Son dakikaya bırakmak istemesemde tüm islerim son
Daikikaya kalıyor..
Umarım sorunsuz pürüssüz üstesinden gelebilirim..
Ha bu arada geçenlerde annemle ilgili bazı şeyler paylasmıstım
Sizlerle.. umut ettiklerim beni yanıltmadı :)
ve
Annem yanı başımda :)

Dünki 2-1 sonuçlanan FENERBAHÇE-BEŞİKTAŞ maçından söz
Etmedende geçemeyeceğim :)
Fenerbahçeliyim B-) erkek arkadasımda Beşiktaşlı..
Olayları az çok tahmin edebiliyorsunuzdur :))

Kendini kaybedercesine futbol izleyenleri sevmiyorum
Ne varki çoğunlukla bu BJK taraflarları oluyor..
'Tebrik etmeyecekmisin' diye bir msj atayım dedim atmaz olaydım :)
Çok sevdiği FBli bi arkadasını ardındanda beni kırdı..
Gerek yok böyle şeylere herşeyi tadında bırakmalı hayatta..
Bükemediğin bileği öpeceksin.. Demişler :))
Eğer 2. golu BJK atmıs olsaydı tebrik etmesinide bilirdim..
BJK'nin şampiyon olamayacak olmasına
Yenmemizden daha çok sevindim bu bi gerçek :)
Fakat sevincim dün gecede kaldı..
Yarın yine ben benimle başbasayım
Futbolun bana hiç bir artısı yok..

umarım söylemek istediklerim ulasmıstır gitmesi gereken yere :))

Görüşmek dileği ile..


2 yorum:

Merve dedi ki...

iş görüşmesi dilerim istediğin gibi gerçekleşir :) hayırlısı olması dileğiyle ;)

Ekin dedi ki...

çok saol mervecim çok teşekkür ederim..

inş. hayırlısı olsun..